RE: Sháním 27C080

Stanislav Jurnečka sjurnecka na volny.cz
Středa Únor 21 12:04:54 CET 2018

Pokud by stačila 27C010, mám k dispozici i více kusů, ovšem bez programátoru.

Standa

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Wednesday, February 21, 2018 11:29 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Sháním 27C080

Zatím děkuji.

Od: hwnews konference <mailto:hwnews na cncnet.info>
Odesláno:středa 21. února 2018 8:44
Komu: HW-news <mailto:hw-list na list.hw.cz>
Předmět: Re: Sháním 27C080

Nemel jsem vcera moc casu a tam kde jsem to cekal ze to bude tak to neni....budu toho muset prolezt vic...jestli uz to neskoncilo v popelu. :-(

Urcite tam byly nejake U880, tusim i original Z80, pak nekolik PIO, nejake pameti...asi i neco jeste na architekturu 8080.

Takze kouknu, ale slibit, ze to najdu nemuzu.

RV