Ceska republika a CERN

balu balu na k-net.fr
Středa Únor 21 08:38:40 CET 2018

ked sa na to pozreme z pohladu absolutnej hodnoty tak kazdy obyvatel CR
prispel na CERN zhruba 1 euro za rok. To vybral stat, poslal, za to sa
objednalo, vyrobilo, odpracovalo. Neznamena to samozrejme, ze kazdemu
jednemu, kto to euro prispel, sa to euro aj vratilo.

Mensie a vzdialenejsie krajiny vacsinou dodavaju veci s vysokou pridanou
hodnotou, kde je prace ovela viac ako samotneho materialu.

Skodovky ako sluzobne auta zatial nemame, takze to asi nebude az tak zle
:-)

b.