Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Únor 21 05:15:22 CET 2018

ted jsem o vikend resil poprve v zivote pripojeni sluchatek bluetooth. byl to taky strasnej boj.
dulezite je co je v v "playback devices" , mysi na ikonu "repro" .
tam, pokud to jde, je potreba nejen povolit urcite zarizeni, ale hlavne disable_nout to ktere je default, aby ty ostatni zacali fungovat.
to co zvuk prehrava, aplikace, tam se to projevi az po jejim restartu, tedy zvuk v testu zacne funkovat, ale prehravac se musi znova spustit.
co se mi to povedlo rozchodit, tak mi to pokazdy, kdyz pustim notas pise, ze sw. pro pro zvukovku realtek hd audio neni akcni a bla, bla .
tu zvukovku jsem dal disable ve spravci, prave aby mi bezela jen ta modrozuba sluchatka.
to jen muj vikendovy postreh se spoustou zabavy jen kvuli "bezne" technologii modrozub ..
tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, February 20, 2018 11:14 PM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Na PC mi nejde zvuk - co s tim?

Dobrý den,

na počítači s Windows 7 mi přestal jít zvuk. Zvukovka je integrovaná na základní desce, v ovládacích panelech se zobrazuje jako Realtek HD audio. Když kliknu na ikonku zvuku na liště (ikonka se škrtnutým repro), píše mi to že služba zvuku není spuštěna. Pokus o spuštění je vždycky neúspěšný. Ve správci zařízení to vypadá, že zařízení funguje správně.

Usoudil jsem tedy, že zvukovka nejde. Zvukovku jsem v ovládacích panelech zakázal, ovladač odinstaloval a koupil jsem si Sound Blaster 3 na USB. Ovladač se nainstaloval, píše mi to že zařízení je připraveno k použití.

Jenže zvuk zase nejde a (na liště stále škrtnutý repro) a když na něj kliknu, píše mi to že zvuk nejde, že mám povolit zvukové zařízení HD audio. O připojeném Sound blasteru se systém nezmiňuje.

Už začínám věřit tomu, že i ta integrovaná zvukovka je v pořádku a něco se stalo se systémem. Ale co? Napadá někoho kde bych to měl hledat?

Anděl

[Image removed by sender.]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>