PIC18F2xK42

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Únor 20 10:23:58 CET 2018

Nainstalujte si do Mplabu Code Configurátor a tam si naklikejte co a jak mají dělat periférie. Pak se kouknete do zdrojáků jak to nastaví registry a následně si to nastavení přeneste kam chcete.
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Sunday, February 18, 2018 8:03 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: PIC18F2xK42

Tak jsem si myslel, ze to bude zase jen takove bezne vylepseni stavajici rady (jako treba to ma interni oscilator az do 64MHz a je s nim mozne hnat citace bez obvykleho Fosc/4).

Je to ale predelany snad uplne ve vsem...mam problem rozchodit pomalu i USART a preruseni od casovace.

DS predchudce mel neco pres 500stran. Tohle ma pres 800 stranek. Jsem z toho divokej.

Ale verim, ze tohle mi uz nejakou dobu vydrzi...neskutecny peklo.

RV