OT: umyvacka nemina lestidlo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 19 18:33:16 CET 2018

Když na naší vestavné myčce sundám vnější krycí desku (pár vrutů kolem
dvířek zevnitř), tak se dostanu k tomu zásobníku na chemii z druhé strany.

Leštidlo nepoužíváme, ani když jedeme prášek a ne tablety (řešíme to pár
kapkama Jaru do prášku, fuguje to překvapivě dobře, myslím že to byl tip
tady z konference), takže nevím, jak je to dávkování leštidla poháněno.
Ale když jsem chtěl ověřit fungování otevírání schránky pro prášek, tak
se k tomu dalo výborně dostat. Takže snad i s tím leštidlem bude možné
s tím cvakat ručně.

PL