Oprava LCD monitoru

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Únor 19 10:26:01 CET 2018

Měl jsem tu dva monitory kde podsvícení také blikalo (blikání se s
věkem monitoru zrychlovalo) a když jsem panel rozebral až jsem se
dostal k trubicím tak byl na trubici jeden spoj špatně propájený. Po
propájení blikání přestalo. Akorát jsem musel panel rozebrat včetně
sundání folií. Ale před opravou bylo vidět, že bliká jedna trubice
(horní) a po prohození konektorů trubic blikala stále ta horní takže
tam to bylo jasný, že je to trubicí samotnou...