Re: Vícenásobné plochy

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Únor 19 10:00:18 CET 2018

Je to nedokonalost SW. Třeba prográmek na prohlížení dokumentů (také pdf) jde nastavit tak, že dokumenty otevírané na
jedné virtuální ploše se otevírají v jednom okně, ale každá virtuální plocha může mít vlastní. Prostě primitivní a funkční
:-). Takže by se dá zkonfigurovat aby se zavděčil vám oběma :-). Takže to jde, jen musí být vůle.