Re: Vícenásobné plochy

Neděle Únor 18 09:03:19 CET 2018

On 17 Feb 2018 at 16:50, Martin Záruba wrote:
> Dík. Obával jsem se této odpovědi. Jsem naivka, že jsem si myslel, že
> Microsoft v jejich nejúžasnějším systému umí virtuální
> stroje............
Umí, ale ne v těch základních edicích.

> Pak je to opravdu na h.... když totéž mohu mít na jedné ploše a nic
> nového to nedovede.
Dovolím si silně nesouhlasit. Právě to, že mi to umožňuje nemít všechna okna na
jedné ploše, mi výrazně pomáhá v přehlednosti. Mnohem lépe se ve všem vyznám, když
nemám všechno najednou.  (psal jsem vedle, používám Dexpot. Obvykle mám 4 desktopy,
na dvou max třech rozdělanou práci, ve čtvrtém řeším "interrupty" když mě někdo/něco
vyruší)
A také mi to umožňuje nechat si prostředí rozložené jak potřebuju a přepnout se na
jiný "task", aniž bych všechny aplikace zavíral a pak znovu otvíral (minimalizace do
lišty moc nepomůže)

Jinak ale na skutečnou virtualizaci (to je divné spojení...) používám VMware.

D.O.