OT - Pumpa na 50 let

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 17 21:18:36 CET 2018

No 10 mega Vám asi jen tak na obličej nepůjčí, to šlo naposled v
devadesátkách.
(Jen pak bylo třeba přinést vratku. Takže posuzování úvěru tehdy
nehodnotilo to,
jestli ho budete schopen splácet, ale jestli dodržíte slovo a přinesete
vratku.)

Ale desítky tisíc Vám dneska naopak mnoho společností (a to i bankovních)
doslova nutí.

Intel vznikl v jiné době a hlavně v zemi, kde je podnikání na akciovém
principu
zavedené a zcela běžné. Spolu investujeme - spolu riskujeme - spolu
vyděláváme.
To se podle mě dá chápat a akceptovat.
Ale model "dej prachy a budeš mít dobrý pocit, že jsi do mého projektu
investoval"
se podle mě moc chápat nedá.
Jistě mnoho z nás přispívá například na všelijaké organizace pro
handicapované,
tam to určitě patří. Ale do běžného byznysu podle mě ne.

PL