Re: Vícenásobné plochy

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Sobota Únor 17 18:44:55 CET 2018

Pokud jsem Vás nepochopil tak se předem omlouvám.

Měl jsem požadavek: zmáčknou nějakou klávesu a spustit tím program.
Zmáčknou jinou klávesu a spustit stejný program znovu.
Tedy dvě samostatné instance a přepínat se mezi nimi pomocí těch kláves.
Nicméně obě na stejné ploše.

Nakonec jsem to vyřešil pomocí příkazu mklink. Tím jsem udělal něco jako
hw-linky
(kopie-nekopie :-) dotyčného programu a klávesové zkratky které 'kopie'
programu volají jsem vložil do programu HotKeyP.
Funguje i pod W10 (alespoň zatím)