OT - Pumpa na 50 let

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 16 19:44:26 CET 2018

Mně tenhle typ financování čehokoli nikdy nebyl jasný.
Buď svému projektu věřím, pak ho financuju ze svého s vidinou, že na
konci z toho budu mít vývar.
Nebo mu nevěřím, tak potom je namočení dalších lidí do projektu
takový trochu podraz.
V době totální zaměstnanosti a přebytku peněz na bankovním trhu
mi opravdu nepřijde nutné shánět na cokoli, ve finále komerčního,
prostředky takovým způsobem.

Jiná situace samozřejmě je, pokud někdo bude dělat třeba dětské
hřiště pro postižené děti, což nikdy vložené peníze nemůže vrátit.
Ale u vývoje komerčního produktu mi to opravdu hlava nebere.

PL