MECH: SW na 3D tlac

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 16 19:05:59 CET 2018

No proto je tam ta festovní základna, aby se dala tiskárna snadno
přenášet bez rozhození geometrie.
No a jak jsem psal - tiskárna si svoje 8-hodinové sólo sehraje na
chodbě. Tam nikomu nevadí, že si u práce trochu smrdí. Proto
mi ten off-line režim s kartou přišel jako fajn.

Kdyby se k tomu přilepilo nějaké RPi ještě případně s kamerou,
aby se to dalo dálkové spravovat, tak to by bylo fajn. Do nějakých
10W navíc oproti vlastní tiskárně bych bral. Ale aby u toho muselo
celou noc brblat PC s nějakými 80W spotřeby a hlučnými větráky
a disky, to fakt ne. To raději do toho nainvestuji tu "práci" a přenesu
tam g-kód na SD kartě.

PL