MECH: SW na 3D tlac

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pátek Únor 16 07:25:52 CET 2018

To je jednoduché. Velmi pohodlně se tím tiskárna ovládá, máte během tisku přehledný a jasný obraz všeho co se s tiskárnou děje. Kdo může mít tiskárnu přímo u PC s výhodou pro přípravu tisku a sledování tisku manažer používá. Ovšem vlastní tisk je lepší spustit z SD - nikdy nevíte kdy se PC "zakoktá", spustí aktualizace nebo nějakou jinou strašně důležitou činnost - a je třeba po několikahodinovém tisku.

Ovšem pro nás kdo tiskárnu u PC nemáme je ovládání kroutítkem u LCD záchrana. Samozřejmě dnes už existují i síťová rozhraní, WIFI připojení apod. Ovšem lenost vyhrává - proč bych se tím zabýval když tisk s ovládáním z LCD funguje uspokojivě :-)).

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Thursday, February 15, 2018 5:00 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: MECH: SW na 3D tlac

Omlouvám se za neználkovský dotaz. Tiskárnu nemám, jen občas jsem
si něco tiskl u kamaráda.

K čemu se v praxi používá "manager tisku"?
Když jsem si chtěl něco vytisknout, tak jsem to nařezal ve Slic3ru,
nahrál na SD kartu a tu vrazil do tiskárny.
Pokud jsem chtěl dělat nějaké nastavení tiskárny (srovnání osy Z atd.),
tak to šlo celkem pohodlně ze 4-řádkového displeje a rotačního enkodéru.
Přemýšlím na co by mi byl třeba ten Repetier Host, že ho tolik lidí používá?
To jen proto, abych místo otáčením enkodéru mohl jezdit osama pomocí
šipek? Nebo tím třeba modifikujete nějaký obsah konfigurační EEPROM?
Nebo to přináší něco jiného zásadního navíc?

Díky.
PL