MECH: SW na 3D tlac

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Únor 15 19:52:20 CET 2018

On 15.02.2018 16:59, Petr Labaj wrote:
> Omlouvám se za neználkovský dotaz. Tiskárnu nemám, jen občas jsem
> si něco tiskl u kamaráda.
>
> K čemu se v praxi používá "manager tisku"?
> Když jsem si chtěl něco vytisknout, tak jsem to nařezal ve Slic3ru,
> nahrál na SD kartu a tu vrazil do tiskárny.

Repetier-host Je to take vsetko v jednom, interfejs k tlaciarni
(klikacie ovladanie + rucne zadavanie prikazov), jednotny interfejs nad
slicermi, editor g-code, verifikator g-code, vizualizator

Okrem toho loguje priebeh tlace, vratane teplot, dokaze posielat
notifikacie na mobil.

Nic prevratne, ale zvysuje to komfort. Od nahrania modelu po tlac to je
niekolko klikov mysou.

Zaujimavejsie to ale zacina byt v kombinacii s repetier servrom (alebo
kombinacia slic3r+octoprint). Staci na to RPi alebo OPi alebo cokolvek s
Raspbianom. Vtedy tlaciaren ziska web interfejs, funguje ako ulozisko,
da sa monitorovat WEB kamerou, riadit a kontrolovat cez mobil, je k
dispozicii WEB API a PC nemusi byt pocas tlace zapnute.

Ako som uz raz zmienil, v 21. storoci, ked je vsetko zosietovane,
pobehovat s SD kartou mi pride ako nosit e-maily na postu.

-m-