Wireless HDMI ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Únor 15 17:21:07 CET 2018

Levnější varianta je Miracast/Screencast nebo ještě kdoví jak se to jmenuje. Zapíchne se do HDMI v TV, potřebuje to napájení z USB (TV obvykle nějaké má) a pak to celkem bez problémů funguje s notebooky  s Windows 10 a s Androidem. Existují i nějaké aplikace pro Windows 7, ale netestoval jsem. Cena okolo tisícovky, vyrábí to Microsoft a viděl jsem i pár dalších firem.
Mnohem dražší varianta je zasunout přijímač do HDMI v TV, opět připojit do USB (někdy to prý jde napájet přímo z HDMI). To samý se udělá s vysílačem v notebooku (opět je potřeba USB). Je to zcela transparentní, chová se to jako kabel, údajně to nemusí stíhat 3D, ale jinak by to mělo fungovat. Cena okolo deseti tisíc, dělá to firma VISION. Používáme model TC2-HDMIW7, ale už by měla být na trhu novější varianta. Větší nevýhoda je velikost přijímače, ale za TV na zdi půjde naprosto bez problémů schovat. Filmy jsem na tom nezkoušel. https://visionaudiovisual.com/techconnect/tc2-hdmiw7/
Používáme obojí, Miracast se občas odpojuje, ale zase je to uživatelsky jednodušší, nic se nikam nezapojuje, jenom se v menu Windows 10 vybere klonování obrazu na bezdrátové zařízení.