baterie HE3DA // stavba HS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Únor 15 11:34:14 CET 2018

On Thu, 15 Feb 2018, Pavel Kadečka wrote:

>Čekal jsem, že HE3DA bude mít lepší poměr kapacita / hmotnost (/
>objem) než stávající technologie a ta zvýšená bezpečnost je opět plus
>pro použití v elektroautech.

Pro stacionarni pouziti neni pomer kapacita/objem(hmotnost) tak
dulezity, tam je dulezita cena za kapacitu*pocet_cyklu . Ta bezpecnost
je pro konstrukci mnohoclankovych ulozist take klicova, s rostoucim
poctem clanku roste pravedopobnost selhani jednoho a pokud to
nebude samozhasive tak to bude casovana bomba.

Nechme se prekvavit s cim HE3DA nakonec prijde, treba u nich bude
kapacita*pocet_cyklu za lepsi cenu nez u konkurencnich baterek.
To video co tu bylo ukazuje na bezpecnost te baterie, nic dalsiho
se z nej vyvodit neda.