baterie HE3DA // stavba HS

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 15 11:19:51 CET 2018

S tim bych si dovolil nesouhlasit...zapalit benzin v nadrzi (nafta je jeste
odolnejsi) zase neni tak samozrejma vec. Koneckoncu to vidite, ze v realu k
tomu nedochazi v nejakem markantnim poctu. Mam dokonce priklad z meho
predchoziho auta, kde mi prdnul svod nafty od vstrikovacu a teklo to primo
na vejfukove potrubi (hned za katalyzatorem takze docela fest
horke)...smrdelo to cca 10km, ale dle zakona schvalnosti jsem jel za
nakladakama tak jsem si myslel ze to je z nich. Kdyz jsem to doma zjistil
tak jsem se bal i najet 20m na odtahovku. ;-)

Zato jakmile se nejakym zpusobem zdeformuji elektrody tak prakticky vzdy
dojde ke zkratu a to v pripade LiXX neni zadna sranda. Ja treba modelarske
Lipolky mam doma v plechove tesne zavrene krabici.

RV