baterie HE3DA // stavba HS

Čtvrtek Únor 15 08:24:52 CET 2018

Dne 15. února 2018 8:00 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal(a):
> On ten Prochazka ale o autech nikdy nemluvil, vzdy o stacionarnim
> pouziti jako skladiste pro elektrinu z fotovoltaik. Ale jak pisu,
> zalezi na poctu nabijecich cyklu a ucinnosti a cene. Ja bych to
> nezatracoval. A ta bezpecnost je dulezita pokud si to maji davat
> lidi domu.

Hm, tak to nechápu, pokud je to určeno jako úložiště, tak v tom
nevidím velký smysl. Takové baterie přece už jsou a nejsme omezeni
místem jako v autě. Když chci větší kapacitu, postavím větší barák,
kamse ty baterky naskládají.

Čekal jsem, že HE3DA bude mít lepší poměr kapacita / hmotnost (/
objem) než stávající technologie a ta zvýšená bezpečnost je opět plus
pro použití v elektroautech.

P.K.