baterie HE3DA // stavba HS

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Únor 15 08:21:08 CET 2018

Mě to spíš připomíná takové ty ruské návody na stavbu zázračných perpetumobilózních generátorů. Taky to vždy testují pomocí žárovky zašroubované do objímky přitlučené dvěma hřebíky ke kusu prkýnka (tady jsou modernější a mají tam zřejmě nějaké LEDky), taky to obvykle testují na neudržovaných vesnických dvorcí, kde se v pozadí procházejí slepice (tady to vyhodili z okna do velmi podobného prostředí) atd.
Zkrat zajišťují škrtáním drátů o sebe, akorát si v těch ruských videích víc potrpí na to, aby byla vidět jiskra, tady při 1000A postrádám jakýkoliv efekt....
Těch podobností je tam více a rozhodně si takto reportáž o seriózním testu nepředstavuji.

Jakub Šerých