Re: 3f transformátor na bodovačku.

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Únor 13 20:09:41 CET 2018

Ty průvleky sekundárního vinutí jsou v pohodě, jsou to 2 poctivé závity.
Bylo by špatně kdybyste měl začátek vinutí na jiné straně trafa než
konec. Nejlepší zapojení je dát primáry paraelně na jedinou fázi, a
kdyby to vyhazovalo jistič zajitit sepnutí triakem při maximu napětí,
jak už jsem jednou psal. A sekundáry do série, pohlídejte si jestli jsou
ve fázi.
Lubor