OT: proc me kazdy novy mobil nas.re

Úterý Únor 13 17:59:41 CET 2018

U té Xperie se mi projevovala nějaká chyba v Androidu. Když jsem měl
vypnuté mobilní data, zapnuté wifi a na mapy.cz jsem zadával trasu,
zapnulo si to mobilní data. Protože je normálně nepoužívám, odečetlo mi
to vždycky dvacku. Dělá to i v době, kdy lze hledat trasu offline.
Dokonce dřív jen občas a teď skoro vždycky. Nikde jinde to nedělalo než
na mapy.cz. Technik na mapy.cz mi tvrdil, že je technicky nemožné, aby
si telefon sám zapnul mobilní data.  Hledal jsem o tom něco na netu a
samovolné zapínání dat se tam řešilo (a nevyřešilo) spoustu let. Byla na
to i nějaká aplikace (u mě nefungovala), která přejmenovává přístupový
bod. Tak doufám, že nový android 7.1 má aspoň tohle opravené.
Anděl