OT: proc me kazdy novy mobil nas.re

Úterý Únor 13 17:05:36 CET 2018

Když jsem si před pár lety koupil Sony Xperia, po prvním zapnutí:

Google na mě chtěl polohu, prý aby mohl zpřesňovat měření polohy pomocí
wifi sítí. Když jsem všechno úspěšně odklikal, Sony na mě chtěl polohu,
prý aby mi mohl najít ztracený mobil.

Teď jsem si koupil Nokii. Po prvním zapnutí:

Mám vyjádřit souhlas, že společnsti HMD Global budou odeslány údaje o
aktivaci founu a o poloze zařízení. Netuším co je HMD Global, v papírech
o tom nic nepíšou. Pokud nebudu souhlasit, nepustí mě to dál. Nejde o
nic, jen nechápu co je jim do mojí polohy. Jsou všichni čím dál oprsklejší.

Anděl

---