Re: OT prohlášení o shodě na led svítidla

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Úterý Únor 13 13:34:52 CET 2018

Tohle by mě zajímalo taky, ale i varianta kterou občas vyrábím a tou je
malé zařízení s atmega procesorem
napájené buď 4 tužkovými aku (4.8V) nebo s možností připojení adapteru,
pár tlačítek, pár ledek a MIDI výstup na DIN5

s pozdravem Martin