RE: OT prohlášení o shodě na led svítidla

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Úterý Únor 13 13:17:23 CET 2018

Ano, je to tak (a i pro výrobky, které obsluhuje „kvalifikovany“ personal).

Nova legislativa (NFL) to bere tak, ze se musí resit shoda na všechno, vcetne pripravku do vývoje. Informace jsou ve smernicich:

2014/35 (elektricka bezpečnost)

2014/30 (EMC)

2011/65 (RoHS)

A z toho pro vas plynou normy (relevantni pro vas výrobek):

EN60950 na elektrickou bezpečnost (ale protože brzy prestane platit, tak EN62368)

EN61000-6-1 EMI (odolnost pro obytne prostory)

EN61000-6-3 EMC (vyzarovani pro obytne prostory)

A pak nejake produktove souvislosti, typu flikr (EN61000-3-3) atd.

BTW, zavolejte panu Polackovi z CCZ, urcite vam ochotne poradi.

(priste se na skoleni ozvete, ja tam jsem pravidelne posledních 25 let)

Pekny den, JM