Re: OT prohlášení o shodě na led svítidla

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Únor 13 13:12:58 CET 2018

Pokud něco uvádíte do chodu ve firmě a budou s tím pracovat ( obsluhovat)
lidi bez elektro kvalifikace, musíte splnit stejné podmínky, jako kdybyste
si to koupili.
Dá se to trochu obejít tím, že to budou obsluhovat jen lidi s kvalifikací a
ostatní k tomu nebudou mít přístup. Např. funkční modely, prototypy, atd.
Musí to mít ale alespoň minimální návod k obsluze , revizi a třeba i
změřené EMC, záleží na okolnostech , na míře rizika a na odvaze
zodpovědných osob.
Pokud se nic nestane, o nic nejde. Pokud bude úraz nebo požár , užijete si.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW