Nf korekce

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Únor 10 12:00:40 CET 2018

Jen aby opravdu uvnitř bylo to, co je napsáno na pouzdře,
číňani jsou "dobří" v přeznačování, např. NRF24L01+, STM32F103, CP2102,
FT232, LM386, LM339 poslední dva jsou zajímavé v tom  že mají označený
pin 1 jak páskem tak tečkou, s tím jsem se ještě nesetkal.
Padělek CP2102 se vyznačuje tím že na 3V3 výstupu má 4,2V takže si
spolehlivě odpálíte 3V elektroniku...

Pokud na Ebay nahlásíte že se jedná o padělek, nestane se vůbec nic :-(
Libor