[MECH:] 3D tisk - problem s ABS a tepelnou roztaznosti tiskarny - pricina

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Únor 10 02:07:41 CET 2018

Takový hloupý dotaz: Co jsou v tomto kontextu hodinky?

Už mi to při sledování tohoto tématu dlouho vrtá hlavou:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kutina
Asi prohyba, i kdyz to uplne presne zmapovane nemam. Celou plochu neumim
zmerit, jen asi polovinu, ona mi tam kapku prekazi hlava - a presunem hlavy
a hlavne premistenim drzaku hodinek jsem razem o nejake stovky jinde. Mam
takove "vidle" narazene na vodici tyce, ale kdyz je sundam a vrazim zpatky,
tak to o kus utece a po premisteni se tomu verit neda.