Prevodnik RS42 - RS232

Pátek Únor 9 11:42:42 CET 2018

Jo, tyhle malé používáme v baterkárnách. Obvykle tam je do 20 m vedení,
rychlost 19200 a nejvíc snad 10 připojených zařízení. Na některých
počítačích byly problémy se zatižitelností těch pomocných výstupů na
RS232, ze kterých se převodník napájí. Tak jsme dávali oba výstupy
paralelně (přes diody). Taky u všech převodníků, které jsme instalovali,
jsem dost podstatně snižoval odpory na definování klidového stavu linky.
Chodí to takhle už mnoho let.
Anděl