Re: STM32L01 veký jiter internich hodin, existuje low power SMD oscilator?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Únor 9 10:57:49 CET 2018

Nevím co přesně myslíte jitterem. U STM32 mě ještě stabilita interního RC ještě nezajímala (nedělal jsem nic přesného s RC
oscilátorem), takže nevím, ale kalibrujete? Pracoval jsem s jinými procesory s interním RC oscilátorem a podle mých
zkušeností bez periodické kalibrace nefunguje spolehlivě ani sériová linka. Než se ohřeje procesor, tak se musí opravdu
často rekalibrovat, překvapivě čile to ujíždí.

Toto http://www.st.com/resource/en/application_note/dm00150625.pdf jste četl a máte správně implementováno?

Mimochodem i na stole to není při konstantní teplotě, ona se ta potvora černá hranatá zahřívá, je citlivá na jakýkoliv
průvan a nedejbože to položíte před větrák počítače nebo jiného přístroje nebo vám na to někdo položí papíry nebo zasvítí
sluníčko :-)