Microcon SD20M - SQ1486

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 8 18:40:38 CET 2018

Zapojení vývodů na driveru krokáče je to nejmenší. Podstatnější je, jestli
máte nějaký popis těch switchů.
Driver bude mít 3 vstupní linky: DIR, STEP a ENABLE. Od každé asi budou
2 dráty na nějaký optron, takže snadno poznáte co k čemu patří a jaká
je polarita signálu. Podle hodnoty omezovacího odporu snadno určíte,
jestli je to dělané na vstup 5V nebo 12V.

Vstup ENABLE poznáte snadno. Když bude odpojený, tak budou motory
pravděpodobně "tvrdé", tj. budou držet pozici. Když ho aktivujete, tak
změknou (ENABLE má většinou nelogicky opačnou logiku, tj. když není
aktivní, tak je motor enablovaný).
No a DIR a STEP už pak snadno metodou pokus-omyl,  máte jen 2 možnosti.

PL