Farnell nefunguje

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Únor 8 13:48:31 CET 2018

Ahoj,

to jsem se zase rozčílil... Farnell... Včera ve 12 hodin jsem udělal
objednávku a oni ji prostě nezpracovali. Všechno skladem, dodání do
druhého dne, ale jednoduše ji nikdo neodklepl a nevyřídil. Zjistil
jsem to v noci, když jsem si na to vzpomněl. Tak jsem si říkal, že mě
sice naštvali, ale dobře, uvidíme, co ráno. Sotva jsem v 10 hodin
vstal, ještě rozespalý se koukám do mailu - nic. Koukám na jejich web
- nic. Koukám do blokací karet - nic. Tak jsem tam napsal, že
objednávku ruším.

Teď odpoledne jsem tam ještě volal, abych jim vynadal. A také abych
zjistil, jestli vůbec existují, když nikdo nereaguje. Tak mi zase
vysvětlovali, že kdybych měl zřízený obchodní účet, bylo by to v
pohodě, protože by nikdo nemusel potvrzovat objednávky ručně (snad).
Jenže já nechci obchodní účet, protože bych nemohl platit kartou. Chci
platit kartou proto, že mi to vyhovuje - objednám, zaplatím, vyřízeno.
Obchoduji s nimi aspoň 10 let, vždycky to fungovalo, ale poslední rok
mi každou třetí objednávku nepošlou. Jednou se vymlouvají na to, že to
nestihli, protože jsem objednávku odeslal jen dvě hodiny před jejich
termínem napsaným na webu, pak zase že ji přehlédli, že je tam málo
pracovníků. Přibyla nová výmluva na to, že je koupil AVNET. Sice se
zatím nic neděje, jen se neví, co se bude dít, no a že snad časem
budou přecházet na SAP :-)

Jak vyřizují objednávky vám ostatním, kteří tam nemáte obchodní účet,
ale pouze registraci na webu a chcete platit kartou?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz