OT Elon je proste najlepsi :-)

balu balu na k-net.fr
Středa Únor 7 16:05:07 CET 2018

Je to nutna, ale nie postacujuca podmienka. Keby si teraz dosiel na (vyber si hociktoru) slovensku technicku fakultu a polozil im tam na stol miliardu €*, tak z nej ETH nespravis...

Lebo nie su ludia co maju viziu a napady, takze zdroje nevedia pouzit. V tomto pripade ziadne prachy nepomozu...

* typicky rocny rozpocet kvalitnej univerzity v civilizovanej krajine