Elon je proste najlepsi :-)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Středa Únor 7 14:07:56 CET 2018

Bylo to naprosto uzasne. Cekal jsem na to jak male decko na Vanocni darky.
A uzil jsem si to super. Sleduji rad na ZOOM a i jinych kanaloch filmy o
kosmu a fascinuje mne to.
Chapu, kde jsou limity a kam se muzeme ve vesmiru podivat, natoz pristat.
Mars je obrovska vyzva. Verim, ze vesmir byl tak stvoren, ze jsou cesty,
zkratky, jak se nekam dostat, ale bude to za hodne dlouho a mozna na to
ani nemame. Mozna jina civilizace, ktera bude mit vetsi zdroje.
Mozna prijde novy Enstein a ukaze nam tu cestu. Vesmir nebyl stvoren jen
tak, pro nic za nic.
Spousta veci dava smysl. A nebyl stvoren jen pro nas.
Jetli existuje jinde zivot ? O tom jsem presvedcen a na to mozna staci i
statistika.
Podivejte se kolik milionu ruznych zivocichu u nas na planete zije. Ve
vode, ve vzduchu, v podzemi a to za ruznych podminek.
Ten dycha kyslik, ten ma zabry a ten skoro kyslik nepotrebuje. Zdanlive
neziva priroda, rostliny. To je veda nyni nove objevovana.
Kde jsou jen trochu podminky, tak se zivot muze chytit, tak jako fazolka
se chyti dratku a najde si ho.
Je ale mozne, ze se v tech milionech a miliardach let nase civilizace
budou mijet jeste moc a moc dlouho.
A nejsme vyspeli setkat se se sousedy druheho statu a chteli bychom se
setkat s jinou civilizaci. Blbost.
Priroda to nedovoli.
Je to jen muj nazor.
Jindra Polivka