Re: Jaké čidlo pohybu na zahradu

soteza soteza na soteza.cz
Pondělí Únor 5 18:56:34 CET 2018

teď nevím přesně konkrétní typ, dával jsem Jablotrony, Paradoxy, Optexy
a jiné a pokud jsou duální, falešné poplachy vyvolá jen taková událost,
která u dvou vějířů protne oba dva(to nedokáže ani pták, ani kočka, ani
jiný dobytek). U kombinace s mikrovlnou jsme zkoušeli i mouchu na čočku
a bylo to OK. U klasických PIR je problém i s pavouky. Osobně mám 3x
Optex(hlídají perimetr chaty, obvod) na chatě už 4 roky a ani jeden
falešný poplach. Ano, testuji je a fungují...

Zaplík