OT: plasmovy generator

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Únor 5 10:28:47 CET 2018

On Mon, 5 Feb 2018, Vláďa Anděl wrote:

> Začetl jsem se do popisu tohoto "zázraku".
>
> http://www.zapper.cz/cs/plazmovy-generator-rpz-14-rife-system
>
> používají to různí léčitelé. Koukám na princip, jak to má ničit bakterie a on
> to vlastně prý vymyslel Nikola Tesla :-) jako ostatně všechno
> "nevysvětlitelné".
>
> http://www.zapper.cz/cs/princip-pusobeni-tzv-frekvencnich-terapii
>
> Píšou tam o frekvencích do 900 KHz, budí s nima tu trubici. Nevím co v tom
> mají za plyn, ale to se na těchto kmitočtech ještě daří dělat proudové rázy
> tím že se v každé periodě výboj zapálí a zase se ten plyn stihne deionizovat?

Zarivky taky sviti v mikrovlnce a ta ma tusim 2GHz :-) Ale tohle asi
bude o necem jinem. Vychvaluji svuj pristroj, zaroven se snazi odradit
od pristroju konkurence. Zduraznuji unikatni slozeni vzacnych plynu
v trubici, ale zaroven pisou ze nezalezi na barve svetla kterou to
vydava (co jsme tam zrovna foukli, to tam je). Dokonce se pochlubili
i ocenenim od Sysyfa :

   http://www.zapper.cz/cs/sisyfos