Re: Pogumování - jak na kuítko?

Neděle Únor 4 19:38:01 CET 2018

Já bych měl opačný dotaz - jak způsobit, aby to tam zůstalo, ale přestalo lepit?

Mám funkčního Eriscssona T68, ale záda už lepí tak, že by určitě v autě na palubce
držel i bez suprnanopodložky. Několik let ležel ve skříni ve víceméně konstantní
teplotě, ve tmě a bez výrazné expozice chemikáliema (lze-li to o pražském vzduchu
tvrdit), tak to vypadá na samorozpad :-(

Případně, mohlo by být něco, čím by se aspoň u nových věcí ta degradace oddálila?

D.O.