Re: Pogumování - jak na kuítko?

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Únor 4 11:01:00 CET 2018

Ano, je to vždy taková ta na pocit měkká a příjemná gumová vrstva, která
se po čase změní v lepkavou hnusnou hmotu a předmět se stává absolutně
nepoužitelný.

No třeba nám to tady nějaký chemik objasní. Já jsem zkusil 2 věci, sice
obojí od M$ ale se 100% úspěšností. Benzín bych se bál, že naleptá i ten
plast podtím, ale nevím, nejsem chemik.

Libor