Re: Pogumování - jak na kuítko?

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Neděle Únor 4 10:14:55 CET 2018

Řešil jsem to na Étonu G3, celé rádio se už prakticky nedalo uchopit do
ruky díky tomu sajrajtu.

Prošel jsem celou chemickou laboratoř a nepustilo to absolutně vůbec
ničím co by nepoškodilo i ten plast.

Jediný způsob jak se mi nakonec podařilo to dostat dolů bylo dlouhodobé
naleptání parami denaturovaného lihu (zavřel jsem to do hrnce s deci
lihu na dně a rádio položil na podstavec). Na druhý den to šlo
mechanicky dolů... nijak moc lehce, dřít hadrou, ale alespoň úplně a bez
rezidua.

Přímo na líh ani technický benzín to hned nereagovalo nijak, chtělo to čas.

Martin OK9SWL