RE: Pogumování - jak na kuítko?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Neděle Únor 4 08:57:20 CET 2018

pokud nefunguje benzin nebo lih/IPA, pak jeste nejakej "label off" co se pouziva na sundani samolepek.
mivaji eshopy s materialem pro reklamu.
je to divnej sajrajt, ale funguje.
tomik.
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Roman Trunk
Sent: Sunday, February 04, 2018 8:38 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Pogumování - jak na kuítko?

Přeji dobrý den všem,

s drobným dotazem. V posledních pár letech se stalo módou "pogumovávat" různé předměty pro lepší uchopení - typicky měřicí přístroje, ale třeba i psací potřeby... Z této pružné hmoty se po pár letech stává odporná hmota, na kterou se maximálně lepí prach a prsty, zkrátka typické kuítko...

Mám zde takto ošetřené bočnice měřicího přístroje, který byl nějakou dobu ve skříni. Materiál ABS, pogumování tč. vypadá jako nějaká vrstva kontaktního lepidla. Jde to škrábat, bohužel ne seškrábat. Pokud to nepůjde zcela odstranit, alespoň v maxiální míře deaktivovat? (Zkoušel jsem vše benzínem počínaje a WD40 konče, pomohlo trochu WD40 + mechanické škrábání, ale i tak nic moc...).
Děkuji za rady,
RT