do piatku to nevydrzim - dioda :-)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Únor 4 08:01:49 CET 2018

Takto sa diody vyrabali v Semikrone (dodavatel pre Diotec) asi osem
rokov dozadu.
Ja viem ze veci sa menia, zvlast vtedy ak to usetri peniaze, ale
zhusta sa ludia snazia drzat toho co funguje. Tym samozrejme nechcem
nikomu kazit radost z pouzivania suciastok niekolko sto stupnov mimo
pripustny rozsah.