3d tisk

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Sobota Únor 3 13:57:09 CET 2018

Zkousel jsem si s freecad hrat,ale neumim tam slozit predmety.
Myslel jsem ze si vytvorim knihovnu ruznych vzoru (distancni sloupek
,drzak na baterky atd) a potom z nich poskladam predmet.
Ale nepochopil jsem jak.Neco se tam snad musi doinstalovat a to se mi
nepodarilo.
Cely predmet jsem musel delat na jeden zatah a spatne se v nem potom
editovalo.
    Fanda