do piatku to nevydrzim - dioda :-)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Únor 2 20:48:17 CET 2018

Vyraba sa to ako jedna velka doska, z obidvoch stran sa to pozlati,
potom sa to capne na taku gumovu dosku, rozreze diamantom, gumova
doska sa natiahne a tym sa cipy poodeluju. Jednotlive cipicky sa potom
puzdria - a to takto: do masiek - velky hlinikovy blok s postupne
zvacsujucimi sa dierkami - sa nasypu vyvody - tie zas vyzeraju asi ako
spendliky - na kazdy sa polozi spajkovaci kruzok (od dob pbfree je to
99,5% olovo) na to sa polozi jeden cip a priklopi sa to druhou maskou
s vyvodmi a spajkovacimi kruzkami. Takto zlozene masky sa hodia do
zonovej pretavovacej pece a po nejakom case vypadavaju na druhej
strane horuce masky, plne zospajkovanych diod. Surove diody idu na
puzdrenie, znacenie, cinovanie vyvodov, meranie, paskovanie a balenie.

Dňa 2. februára 2018, 19:09, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: