Re: Placení za normy

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Pátek Únor 2 17:14:49 CET 2018

Výjimky = cca národní poznámka... a není to žádná mimořádnost, i naše,
ale většinou obecně jsou to takové...

Výjimku v normě nemusíte vyjednávat, prostě ji oznámíte a je to, tedy
jako stát. Jen pak výrobky nemůžete distribuovat mimo vlastní stát. A
takovou výjimku musí prosadit nějaká "organizace", nějaký cech, instituce

Výjimku rozuměj odlišnost nikoliv vypuštění.

Dvacet? To je snad moc málo. Ve firmě platíme ročně cca 21 kkč a
takových bude hodně.