3d tisk

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pátek Únor 2 17:01:45 CET 2018

Dekuju za rady.
Pomohlo snizit vysku - nastavoval jsem ji na 0.3mm a to asi spolu s
posunem pri tisku bylo moc.
    (Dal jsem si to na hranu stolu s tim ,ze na to budu dohlizet pri praci.
      Ale misto prace jenom koukam, jak tam behaji vsechny ty motory.Je
to lepsi nez kino.Musim to dat nekam jinam.)
Takze zbyva nejaky navrhovy system ,o tom se tady urcite psalo, tak to
prohledam.
Jenom jestli je nejaka novinka budu rad za rozsireni obzoru.
   Fanda