3d tisk

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Pátek Únor 2 14:22:53 CET 2018

Ja ten thunderbird asi prestanem pouzivat, takze znova a do konferencie:

Ale Vy netlacite na vyske "0", prva vrstva, ktora sa tlaci, je napriklad
na vyske "0.2" a tam uz sa uplatnuje vsetko, co pisete. Tym papierom
alebo plechom to cele posuniete o nejaku desatinu este vyssie a vlakno,
co sa ma roztlacit na prvej vrstve sa uz roztlacat nemusi...

Jaro