3d tisk

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Únor 2 12:54:51 CET 2018

No nevím, když byla tryska příliš nízko, tak tím, jak se filament
vytlačoval a snažil se dostat ven, tak se začal zvedat okolo trysky a
většinou to skončilo tím, že se přilepil na trysku, vytvořila se
"hrouda" na trysce a bylo po tisku... ideální, nebo si to alespoň myslím
je, že se mezera musí vyplnit a malinko rozplácnout po skle, a nijak se
nedeformovat v ose Z nad trysku,  ale s téměř nulovou mezerou si to
nedokážu moc představit, leda razantě snížit množství materiállu.

Libor