3d tisk

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pátek Únor 2 11:59:47 CET 2018

A jak poznáte že tryska právě jen dosedla na sklo a nestlačuje už o 0,1 nebo 0,2mm stolek nebo naopak není 0,1mm nad ? Pokud bychom chtěli být puristi tak bychom museli nakalibrovat na měrku a pak o tloušťku měrky zadat offset. Ale mě to naprosto vyhovuje tak jak jsem to popsal.

S tím nastavováním na jeden bod máte pravdu, ale tady jsem předpokládal že jde o první nastavení tiskárny. Já mám potřebu dělat tuto kalibraci tak jednou za půl roku obvykle při nějaké mechanické změně. A pak se to stejně musí nastavit všechno. V mezidobí není třeba kalibraci provádět (pokud je tiskárna mechanicky v pořádku). Trysku používám jen jednu takže o to to mám jednodušší :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Rybárik
Sent: Friday, February 02, 2018 11:25 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: 3d tisk

Ja som si vzdy po vymene trysky alebo inej mechanickej "zmene" ladil
vsetky styri rohy, az kym som si neuvedomil, ze nimi v skutocnosti
nehybem pri tychto operaciach. Takze teraz po kazdej uprave nastavim
Z-os na nulu (ako PZ hovoril, ziadny papierik/plech, hlava ma sediet na
skle, ved uz prva vrstva je v urcitej vyske). Inac mam vsetko priblizne
takto, prva vrstva s vyssou teplotou, vsetky materialy na skle s
lepidlom (Kores). Mam aj BuildTac, ale to lepidlo je jednoduchsie... Iba
pri ABS musim mat vyssiu teplotu podlozky, lebo mam pocit, ze sa mi pri
tlaciarni moc hybe vzduch a pri vyssich teplotach to nestiha dohrievat.
Pri PLA/PET mozem okolo aj tancovat a reguluje dobre...

Jaro