3d tisk

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pátek Únor 2 11:11:58 CET 2018

Nejprve je potřeba nastavit výšku trysky nad podložkou. Já jako měrku používám pásek plechu ustřižený z plechovky od piva. Nastavíte tak aby šla protáhnout s lehkým odporem. Je nutné nastavovat v rozích desky a když hnete s jiným rohem opakovat i s dalšími až to bude všude OK.

Ve slicru se pak nastavuje první vrstva obvykle o trochu tlustší než ostatní vrstvy a hlavně se dá větší procento plnění. To procento je potřeba vyzkoušet. Pro ostatní vrstvy používám +-100% a pro první vrstvu cca 150 - 180%. U první vrstvy je taky dobré nastavit větší teplotu tak o 5 až 10°C  a nefoukat.

Pro všechny materiály používám sklo s lepidlem. Pro PLA cca 60°C, PET 80°C a ABS 100°C.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Fanda Kopriva
Sent: Friday, February 02, 2018 9:58 AM
To: hwkonference
Subject: 3d tisk

dobry den

poridil jsem si taky na hrani tiskarnu z aliexpressu Zonestar P802qsu
.Sestaveni probehlo hladce ,jenom se mi nedari tisknout.

Bude to asi skolacka chyba ,tak prosim o pomoc.

Pri nakupu struny v NC.cz mi poradily dat na duralovou podlozku
kaptonovou folii a ,ze se pro PLA uz nemusi nic dalsiho delat.

Struna se nechtela prichytit k podkladu a tahala se za tryskou.Po
stelovani Z dorazu a navic po pouziti lepidla na papir se

zacal tisknout motiv ,ale asi po dvaceti minutach se odchlipl okraj
,zacalo to tiskout spatne a nakonec se utrhl cely motiv.

teploty byly 190 pro trysku a 60 pro podlozku.Motiv byl testovaci dodany
s tiskarnou jako priklad.

Vypnul jsem to po 6% tisku.

viz.

http://www.elektronikavyvoj.cz/povoden/CAM02648.png

Jak pripravujete tiskarnu pro zacatek tisku?

Jeste neodpovida menu s navodem.Delate nejaky upgrade firmware?

Dekuju Fanda