OT - Krasne Vanoce

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Prosinec 30 15:19:09 CET 2018

Je možné, že emulátor kopru byl až na 386. Měli jsme na fakultě úžasnou učebnu s polskými počítači Mazowie s 286kami a tam právě kopáky byly osazeny. Černožluté monitory s grafickou kartou Hercules s úžasným rozlišením 720x348px . :-)  To se panečku v AutoCADu programovalo  (AutoLISP). Mělo to jedinou nevýhodu, AutoCAD už se nevešel na disketu a v počítači musel být HDD.

Jakub Šerých