Re: Problém s IP adresou

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Prosinec 29 19:10:29 CET 2018

Zdravim,
SORBS nebo Barracuda jsou ip blacklisty pro spammery.
Forum.serviio.org pouziva tyto blacklisty.

Na SORBSu je jasne videt, ze v roce 2011 nekdo poslal 3 spamy, coz byl
duvod pro zarazeni do blacklistu. Barracuda to mozna prevzala. Temer na
100% je to nezavineno vami.

Reseni jsou:
a) vpn / tor / hidemyip apod sluzby, pripadne mobilni pripojeni. Proste
pouzit jine venkovni ip pro to nutne pripojeni na serviio.
b) vyprdnout se na serviio (to se mi snadno rekne, kdyz DLNAuji primo ze
Synology NAS).
c) na obou tech RBL sluzbach je nejaka metoda, jak se nechat vyradit z
blacklistu, ale jsem dosti skepticky, ze by to bylo rychle a snadne ;-)

Tady je videt, ze ta ip adresa je v 5 ruznych blacklistech
https://bgp.he.net/ip/94.113.225.62#_rbl

J.